What would You do if You knew You could not fail?

søndag den 19. september 2010

Kendis-Faktor

Dem, der kender mig, ved jeg ikke lyver, når jeg siger, jeg er en kendis-sucker. Går man med mig på gaden, vil jeg med garanti spotte alle de kendte, semi-kendte og wannabe-kendte, som er der, så det nytter virkelig ikke noget at battle med mig på det område (vel brormand!?). Så hvis det ikke havde været for den store chance for at blive vældig upopulær, så var Se og Hør helt sikkert en drømmearbejdsplads... Problemet er bare, at jeg altid bliver lidt befippet på den dårlige måde, når en såkaldt kendis er i nærheden, hvilket flere af mine veninder kan skrive under på. Faktisk vil de nok gå så vidt og sige, at jeg er decideret pinlig. Men anyway, så er det sådan, at på mit nye job som u-landsarbejder har vi en del med kendte mennesker at gøre, fordi de er vores ambassadører, og netop nu er vi i gang med at forberede en kampagne, hvor vi vil bruge de kendte ekstra meget. Faktisk skal jeg med til en stor photoshoot på tirsdag.
Men hvor er det dog ufedt, når jeg nu endelig får lov at arbejde med kendte mennesker, at jeg så ikke kender dem. Tænk, at jeg er nødt til at google hver og en af dem for overhovedet at få en fornemmelse af, hvem de er, og det giver altså ikke noget kick i maven hos mig. Men på den anden side er det måske meget godt. For så er der i hvert fald ingen chance for, at jeg gør noget pinligt på tirsdag...

Tror jeg ikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar